» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
تحقیق و پژوهش مدیریت محصول در مدیریت منابع انسانی فیض اله رحیمی سرداری 1396/09/01 دسته بندی : مدیریت 0

این تحقیق در مورد  مدیریت محصول در مدیریت منابع انسانی در 22 صفحه در قالب ورد و 145 صفحه پی دی اف می باشد.

فهرست :

مدیریت محصول در فرایند توسعه نرم‌افزار 4

نقشی چالش‌برانگیز و ارزشمند. 5

مدیر محصول، نقشی در مسیر تحول.. 7

مدیر محصول، مدیر پروژه نیست... 7

مهارت‌های ضروری برای موفقیت در سِمَت مدیر محصول.. 7

منظور از محصول چیست؟. 9

خصوصیات مدیر محصول.. 9

استراتژی.. 12

عرضه محصول.. 12

ایده پردازی.. 13

خصوصیات/ویژگی ها 13

ورود به بازار 13

تناسب بازار- محصول.. 14

وظایف یک مدیر محصول.. 15

چرایی حضور مدیران محصول.. 15

اتخاذ رویکرد بازار‌محور 16

کاهش زمان رسیدن به هدف... 16

مدیریت چرخه عمر محصول.. 17

بازاریابی: 18

مدیران چقدر باید قاطعیت داشته باشند؟. 20

محصولی متناسب با بازار ارائه کنید. 20

تیم فروشتان را بصورت دوره ای چک کنید. 20

چرخه کنترل کیفیت محصولات را بررسی کنید. 20

ارائه محصولات با یک پشتیبانی متفاوت... 20

منابع: 21

قسمتی از متن :

مقدمه

مدیر محصول نقش مهمی در شرکت های بزرگ دارند زیرا آنها کسانی هستند که قرار است کاربران و تیم خود را درک کنند. اما مدیر محصول چه ویژگی هایی دارد؟

مدیر محصول خود را مالک محصول میداند

اگر شما تصور کنید که یک محصول مال شما است اولین کسی که به دنبال باگ محصول می گردد خود شما هستید. اولین کسی که با کاربر ارتباط برقرار میکند شما هستید و اولین کسی که نگران این موضوع است که محصول شما درست کار میکند یا نه خود شما هستید. شما همواره اولین داوطلبی هستید که کارهایی را که به محصول عرضه شده ارتباط دارد برعهده میگیرید. برای مثال این شما هستید که به کاربران ایمیل می فرستید، باگ ها را دنبال میکنید و .... مدیر محصول همواره به خودش میگویید که: اینکار وظیفه هیچ کس نیست، بلکه وظیفه من است.

مدیر محصول دیگران را قانع میکند

مدیر محصول میخواهد کارها انجام شود. برای مثال اعضای تیم به شما گزارش نمیدهند و مجبور نیستند هر چیزی را که به آنها گفته اید انجام دهند. بنابراین بجای دستور دادن اعضای تیم را باید متقاعد کنید.

مدیر محصول مهندس است

منظور این نیست که مدیر محصول باید کدنویس باشد. بلکه شما باید کنجکاو باشد که محصول چطوری ایجاد میشود. مثلا شما باید نگران این موضوع باشید که یک کالا نفر - ساعتی چقدر می ارزد و چرا انقدر می ارزد. برای یک فیچر خاص چه الگوریتمی به کار رفته است؟ چرا این صفحه کند است؟ شما باید بتوانید تصمیمات مهمی را که برای محصول اتخاذ شده است به سرمایه گذاران توضیح بدهید.

مدیر محصول بسیار خوش بین است

تیم شما معمولا متشکل از مهندسان است و مهندسان عادت دارند نکات منفی را ببینند (مثلا عادت دارند که باگ یک محصول را پیدا کنند). مثبت اندیش بودن مدیر محصول باعث میشود روحیه تیم تغییر کند. توجه داشته باشید که شما و مدیران ارشد خیلی از اتفاقات بد را میدانید اما دلیلی ندارد که تمامی تیم از آن آگاه باشد. شما باید به تیم کمک کنید که کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اگر شما به تیم خودتان با دید منفی نگاه کنید آنها فکر میکنند که نگاه کل شرکت به آنها اینگونه است.

مدیر محصول به دنبال تشویق شدن نیست

مدیر محصول همواره به دنبال تشویق کردن اعضای تیم خود است زیرا وی در نقطه بالایی پروژه است و نیازی به هیچ تشویق شدن ندارد. توجه داشته باشید که اگر شما قرار باشد تلاش دیگران را به نام خود ثبت کنید به هیچ جایی نخواهید رسید. چه انتشار یک پست در بلاگ باشد و چه انتشار یک ویدئو، یک مدیر محصول اعضای تیمش را تشویق میکند.

مدیر محصول نترس است



خرید و دانلود | 4,000 تومان
نوع محصول : docxوpdf
تعداد صفحات : 167
حجم محصول : 1.67MB
تعداد خریدهای موفق : 0

گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط